10 tips om tijdens en na de crisis in de media te komen
Ook tijdens de crisis kun je werken aan een betere zichtbaarheid van jouw organisatie in de media.Daar pluk je nu en straks de vruchten van.
Ook tijdens de crisis kun je werken aan een betere zichtbaarheid van jouw organisatie in de media.Daar pluk je nu en straks de vruchten van.
Een goede relatie met de pers opbouwen is niet zo moeilijk. Door vijf fouten te vermijden kom je een heel eind.
Maak het jezelf makkelijk en schaf een systeem aan om perscontacten bij te houden.
Deze website gebruikt cookies om uw ervaring te verbeteren terwijl u door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die indien nodig zijn gecategoriseerd, opgeslagen in uw browser omdat ze essentieel zijn voor het functioneren van de basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met uw toestemming in uw browser opgeslagen. U heeft ook de mogelijkheid om u af te melden voor deze cookies. Maar het afmelden van sommige van deze cookies kan een effect hebben op uw browse-ervaring.